Jobb och nyopererad

Japp ni hörde rätt, jag är nu med jobb!
Har fått jobb på en förskola i närheten av där jag bor. Men kommer antagligen få springa runt lite överallt i Tuve.
Igår så var jag på vårdcentralen och bad en läkare titta till min dumma tå, vilket hon direkt sa att den var i nöd av en operation, så jag blev inbokad på en tid några timmar senare.
Bedövningssprutorna i tån (3st) gjorde verkligen skit ont! Tån blev svullen och såg helt mörbultad ut av sprutorna. Sen blundade jag resten.
Nu går jag med ett fett bandage runt foten, de enda skorna jag kan få på mig är mammas gamla birkenstock tofflor och mina gladiator sandaler, vilket gör att jag numera fryser som skam när jag är utomhus.
Dessutom ser det ju helt knas ut när man går på stan med jeans, skinnjacka, tjock halsduk och skinnhandskar och gladiator sandaler på det.
Vill gå i mina heels från bianco innan det blir för kallt ju!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0